%3
Android Programlama: Adobe Flash Pro – AS 3.0 AIR SDK Hem Okuyarak,Hem

Herkes İçinAndroid Programlama: Adobe Flash Pro – AS 3.0 AIR SDK Hem Okuyarak, Hem İzleyerek; Pratik Örnekler ve Onlarca Uygulama Örneği ile Mobil Programlamaya İlk Adımlarınızı Atın!


Basım Tarihi
2015-02
Sayfa Sayısı
493
Kapak Türü
Karton
Kağıt Türü
1. Hamur
Basım Yeri
Ankara
Stok Kodu
9789750232220
Boyut
16x24 cm
Baskı
2
Dili
Türkçe



46,00 TL 44,62 TL
(Bu ürünü aldığınızda 44 puan kazanacaksınız)
   44

Gördüğü yoğun ilgi sonucunda güncellenmiş ikinici baskısını yapan kitapta, gelen yoğun istek üzerine “Native Extensions” kullanımına yer verilmiştir. Örnek olarak mobil uygulamalardan para kazanmanızı sağlamak amacıyla AdMob Reklam Servisi için Native Extension kullanım örneğine yer verilmiştir.

Google Play'de milyonların indirdiği oyunların yarısından fazlası, Facebook'ta bağımlılık yapan sosyal oyunlar... Bunların hepsinin Adobe Flash, ActionScript 3.0, AIR SDK & Compiler ve entegre teknolojiler ile yapıldığını biliyor muydunuz? Ayrıca bu araçların sadece oyun programlamada değil, mobil uygulama programlarken de kullanabileceğinizi biliyor muydunuz? Birçok mobil yazılım geliştirici; Google Play ve Facebook'ta Adobe Flash programı sayesinde yüksek miktarda paralar kazanmış ve hala kazanmaya devam etmektedir. Siz de bunun nasıl yapılacağını öğrenmek istiyorsanız, bu kitap size başından sonuna kadar yol gösterecektir.

Kitap, 2013 yılından beri Adobe MVP ünvanı olan, şu anda IT Danışmanlığı yapan ve "Mobil Programlama, Oyun Programlama, Oyunlaştırma, E-learning vb." konularda eğitimler veren yazarın; yıllardır eğitimleri esnasında kendisine gelen sorulardan ve mesleki tecrübelerine dayanılarak hazırlanmıştır. Anlatılan konuların daha iyi anlaşılabilmesi adına, kitabın yanında verilen DVD'de yer alan destekleyici eğitim videolarına, örneklere ait kaynak kodlara ve ihtiyaç duyacağınız programlara ulaşabilirsiniz.

Konu Başlıkları:
Mobil Programlamaya Giriş, ActionScript 3.0 ile Mobil Programlama Mantığı
Mobil Arayüz Tasarımı, Tema Giydirme ve İnteraktif Bileşen Programlama
Accelerometer API, Touch API, MultiTouch API ve Gestures API Kullanımı
İletişim Araçlarını Kullanmak ve StageWebView ile Web İçerilerini Görüntülemek
SQLite Veritabanı Yönetimi, XML, JSON ve Web Servisleri ile Veri Alış Verişi Sağlamak
Geolocation API, Lokasyon İşlemleri ve Google Maps Kullanımı
Rich Media ile Uygulama Geliştirmek ve Multimedya Programlama
Mobil Uygulamalarda Soket Servisi Kullanmak ve Çoklu Kullanıcı İşlemleri
Mobil Programlamada ve Animasyonda Performans Yönetimi
Gelişmiş Paketleme Ayarları ve Uygulamanın Google Play’de Dağıtıma Açılması
Native Extensions (AdMob, Push Notification, Social Sharing vs.) Kullanım Örnekleri

Yorum yaz
Bu kitaba henüz yorum yapılmamış.
Cardfinans ( Finansbank )
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
44,62   
44,62   
2
22,31   
44,62   
3
14,87   
44,62   
Bonus Card ( Garanti - TEB - Denizbank - Şekerbank vb. )
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
44,62   
44,62   
2
22,31   
44,62   
3
14,87   
44,62   
Maximum Card ( İş Bankası - Ziraat Bankası )
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
44,62   
44,62   
2
22,31   
44,62   
3
14,87   
44,62   
Worldcard ( YKB - TEB - Vakıfbank - Anadolubank - Albaraka )
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
44,62   
44,62   
2
22,31   
44,62   
3
14,87   
44,62   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı
Taksit tutarı
Genel Toplam
1
44,62   
44,62   
2
22,31   
44,62   
3
14,87   
44,62   
Kapat